Головна » 2016 » Вересень » 21 » План роботи закладу на ІІ етапі експериментальної роботи над проектом "Інтегрування змісту випереджаючої освіти для сталого розвитку"
12:04
План роботи закладу на ІІ етапі експериментальної роботи над проектом "Інтегрування змісту випереджаючої освіти для сталого розвитку"

 

         З першого вересня 2016 року стартував другий (організаційно-моделюючий) етап обласного експериментального проекту "Інтегрування змісту випереджаючої освіти для сталого розвитку в навчально-виховний процес", який триватиме протягом 2016-2017 навчального року. 

Головними завданнями цього етапу є:

1. Активізація роботи щодо підвищення методологічної культури вчителя, навичок методичної роботи, дослідно-експериментальної діяльності.

 2. Створення умов для максимально ефективної соціалізації дитини шляхом розвитку інтегрованого навчально-виховного середовища на засадах випереджаючої освіти для сталого розвитку із залученням шкільних психологів, класних керівників, батьків.

3. Підвищення значущості критерію відповідальності у повсякденному житті дитини, оскільки останній визначає рівень дорослішання дитини, її соціалізації , що передбачає залучення до соціально-значущої, громадсько-активної діяльності, розвиток патріотичної, правової культури особистості.

4. Розвиток позитивного образу «Я» – «Світ» із перевагою етичного, суб’єктного ставлення до природи та її компонентів.

5. Підвищення рівня самовідповідальності у питаннях розвитку стійкого стилю життя, розвиток загальної споживчої культури як  дітей, так і дорослих (батьків, вчителів) шляхом вдосконалення позакласної виховної роботи, соціальної проектної діяльності.

6. Проведення  методичної роботи із вчителями та батьками з питань вироблення демократичного стилю виховання дитини, заохочення батьків до створення позитивних умов соціалізації дитини. 

Пропонуємо Вашій увазі план роботи на ІІ етапі експериментального проекту:

 

п/п

Зміст діяльності

Форма проведення

Строки

Відповідальні

РОБОТА З ПЕДАГОГІЧНИМ КОЛЕКТИВОМ

1

Створення інформаційного супроводу пошукової діяльності педагогів.

авторські програми, посібники, проекти, перспективний досвід

Протягом року

Творча група

2

Апробація інтегративних дисциплін, модулів, курсів за вибором з питань сталого розвитку.

Уроки, спецкурси

Протягом року

Педагоги

3

Розробка методичних матеріалів з «наскрізного навчання»

Методичні збірки

Протягом року

Педагоги

4

Розробка і проведення циклу класних годин з питань сталого розвитку

Методичні збірки

Протягом року

Класні керівники

5

Проведення організаційно-методичних заходів:

Провести організаційне засідання  членів  науково-методичної  ради щодо затвердження програми дослідження та плану роботи на 2016 - 2017 н.р.

Круглий стіл «Впровадження в зміст освіти сучасних педагогічних технологій»

Презентація досвіду «Формування досвіду і цінностей, необхідних для сталого розвитку (виважене та відповідальне ставлення до своїх дій, активна громадська позиція, вміння пристосовуватися до соціальних змін)»

Майстер-класи «Інтегративність подання матеріалу та сталий розвиток»

Педрада «Збереження духовного, морального та фізичного здоров’я учасників навчально-виховного процесу як чинник соціалізації особистості»

Інструктивно-методична нарада «Впровадження технологій veb 2.0 в сучасній освіті»

 

 

Засідання МР

 

 

Круглий стіл

 

 

Презентація досвіду

 

 

Майстер-класи

 

Педрада

 

Інструктивно-методична нарада

 

 

Вересень 2016

 

Жовтень 2016

 

Грудень 2016

 

 

 

Січень-лютий 2017

 

 

Грудень 2016

 

Березень 2017

 

 

Загородня Л.І., Живага О.А.

Заступники директора

 

Заступники директора

 

 

 

 

Педагоги

 

Загородня Л.І., заступники директора

Болдирєва С.В.,

Живага О.А.

 

,

6

Залучення педагогів до активної роботи з освітянськими порталами, ведення учительських блогів

 

 

Протягом року

Заступники д

иректора

7

Ввести матеріали про традиції, звичаї народу щодо збереження, зміцнення та відновлення природних багатств (етнічний аспект освіти для сталого розвитку), формування екобезпечного способу життя, правил екологозберігаючої поведінки в змістову складову уроків.

 

Протягом року

Педагоги

МОНІТОРИНГ

8

Здійснення моніторингових досліджень з питань:

зміни ціннісних орієнтацій учнів, вчителів, батьків щодо певних аспектів сталого розвитку, зміни життєвих звичок ;

ефективності навчальної та виховної роботи вчителів в межах «наскрізного навчання», курсів за вибором, спецкурсів, факультативів з метою покращення їхнього змісту;

Ефективності впливу школи на місцеву громаду, батьків.

Анкетування, тестування

Березень 2017

Мироненко В.І., 

Живага О.А.

РОБОТА З БАТЬКАМИ

9

Школа випереджаючої освіти для батьків: «Навчи тата й маму, як дбайливо господарювати» у формі дитячих листівок, буклетів, листів-звернень, правил тощо

Творчий проект

Жовтень 2016

Класні керівники

10

Школа ВО для батьків: фестиваль ідей «Як зробити домогосподарство сталим»

фестиваль

Квітень 2017 рік

Класні керівники

11

Тренінг «На шляху до взаємодії»

тренінг

грудень 2016

Класні керівники

12

Батьківський всеобуч «Усвідомлене батьківство – запорука ефективного розвитку дітей»; «Роль батьків у соціалізації дитини»; «Типові помилки у виховання дітей»; «Діти та Інтернет. Попередження залежності»

лекція

Жовтень

Грудень

Березень

Травень

Класні

 керівники

РОБОТА З УЧНІВСЬКИМ КОЛЕКТИВОМ

13

Забезпечувати подальший розвиток учнівського врядування, широкого залучення його до вирішення питань організації освітнього процесу, розвитку громадянської активності, організації здорового способу життя учнівської молоді

 

Протягом року

Педагог-організатор

14.

Продовжити роботу над класними проектами

Поект

Протягом року

Шелаєва Н.В., класні керівники

15.

Організувати науково-дослідницьку діяльність  учнів на уроках та в позаурочний час

Науково-дослідницькі роботи

Протягом року

Педагоги

16.

Провести тематичні тижні:

- здоров’я і спорту;

-права;

- енергозбереження;

- національних традицій;

- довкілля

 

Протягом року

Шелаєва Н.В., Живага О.А., класні керівники

 

17.

Провести місячники:

випереджаючої освіти;

дотримання законодавства про обов’язкову загальну середню освіту

місячник

 

Шелаєва Н.В., Живага О.А.,

18.

Провести День науки з презентацією кращих науково-дослідницьких робіт НТУ «Думка»

 

квітень

Заступники директора

19.

Провести шкільний ярмарок veb 2.0

ярмарок

березень

Болдирєва С.В., Живага О.А.

20.

Залучати учнів до проведення екологічного аудиту, вимірювання екологічного сліду

Аудит

Протягом року

Класні керівники

21.

Організувати роботу кіноклубу з переглядом документальних фільмів екологічного, правового, патріотичного та морально-етичного змісту

 

Протягом року

Живага О.А., Попик О.М.

22.

Залучати учнів до висвітлення діяльність закладу в інтересах сталого розвитку на сайті школи та шкільній газеті «Вітамін 44»

 

Протягом року

Живага О.А., класні керівники

Категорія: Школа в експерименті | Переглядів: 202 | Додав: KS | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar