Вчителі фізико-математичного напряму

«Знання того, якими речі повинні бути, характеризує людину розумну;
знання того, які вони насправді, характеризує людину досвідчену;
знання ж того, як змінити до кращого, характеризує людину геніальну.»

  • Загородня Людмила Іванівна - директор школи, вчитель математики, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист, педагогічний стаж роботи – 40 років.
  • Болдирева Світлана Володимирівна – заст. директора з НВР, вчитель математики, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист, педагогічний стаж роботи – 34 роки
  • Шевченко Ольга Альбертівна – керівник м/о, вчитель математики, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист, педагогічний стаж роботи – 25 років
  • Степанищенко Наталія Миколаївна - вчитель математики, спеціаліст вищої категорії, старший вчитель, педагогічний стаж роботи – 28років
  • Ямнікова Ірина Валеріївна – вчитель фізики, спеціаліст першоії категорії, педагогічний стаж роботи – 13 років
  • Мацуй Ігор Вікторович – вчитель інформатики, спеціаліст, педагогічний стаж роботи – 2 роки
  • Галушко Сергій Сергійович – керівник гуртка інформатики, спеціаліст ІІ категорії, педагогічний стаж роботи – 10 років

НАПРЯМКИ РОБОТИ

  • Узагальнення і систематизація навчального матеріалу , закріплення й удосконалення найважливіших навичок і вмінь , що відіграють суттєву роль у розвитку логічного мислення школярів і забезпечують умови успішного вивчення ними суміжних дисциплін.
  • Розвиток в учнів навичок самостійної роботи з підручником , посібниками , таблицями та іншою довідковою літературою як невід'ємною складовою загальноосвітньої підготовки школярів , передумовою активного включення випускників школи в суспільно - виробниче життя країни.
  • Формування в учнів уміння складати задачі , виходячи з практичних потреб , що дасть змогу розвивати розумові здібності учнів , їхнє логічне мислення .
  • Організація роботи в профільних класах .
  • Робота з обдарованими учнями ( олімпіади , НОШ, МАН ) .
  • Видавництво шкільної методичної друкованої продукції .
  • Розробка мультимедійних презентацій, електронного супроводу уроків, впровадження інформаційних технологій в навчально-виховний процес.