Ми з хвилюванням чекали початку вистави, намагаючись уявити, як сучасними авторами буде представлено класичну поему Т. Шевченка. Ще у школі разом з учителем ми обговорили комедію «Сон», щоб краще зрозуміти виставу. На початку виступу нас ознайомили з лібрето до постанови. Це дало змогу розпізнати героїв твору та дізнатися сюжет. Вистава «Душа поета. Сон» була підготовлена режисером Олександром Варуном до 200-річчя Великого Кобзаря. Акторський скла ... Читати далі » Вкладення: Картинка 1 |
Другого квітня учні 8-В класу провели в 11-А класі інформаційну годину на тему «Будівництво Дніпродзержинської ГЕС». Розповідь супроводжувалась показом документальних кадрів, на яких відтворено велич грандіозного будівництва. Старшокласники мали змогу відчути атмосферу п’ятдесятих років минулого століття, ознайомитись з історичними умовами розвитку нашого міста. Така візуалізація навчального процесу допомагає учням покращити свої знання, сформувати активну життєву позицію, виховує відповідальність за майбутнє Батьківщини. З 2017року ГЕС має назву «Середньодніпровська ГЕС». Історія створення Дніпродзержинської ГЕС розпочалась у далекі 50 роки минулого століття. Це грандіозне будівництво зумовлено потребами суспільства, завданнями індустріалізації країни. Швидкий ріст металургійних комплексів вимагав великих затрат електроенергії. З цією метою і була побудована Дніпродзержинська ГЕС. Підгот ... Читати далі » |
|
28 березня у 10-А класі було проведено класну годину за темою «Ми знаємо наші права та обов’язки». Як часто ми чуємо про недотримання прав підлітків, але чомусь про їх захист починають згадувати тільки після чергової гучної справи. Але ж підліток повинен знати, які права він має і в родині, і в школі, не можна згадувати про необхідність освіти в цій області тільки в моменти викриття чергового їх кричущого порушення. Інакше, про який захист і дотримання прав дітей та неповнолітніх підлітків можна говорити, якщо самі діти не володіють потрібною інформацією на потрібному рівні? Не менш важливо розуміти свої Саме про це говорили ми на класній годині. Наші однокласники знайшли багато цікавої та корисної інформації. Кожен з нас був зацікавлений у тому, що відбувалось. Адже вже другий рік ми вивчаємо такий предмет, як правознавство. Наступного тижня ми плануємо завітати на класні години до молодших школярів, щоб пограти з ним ... Читати далі » |
|
19.03.2018 р. на офіціальній сторінці Career Hub у facebook було опубліковано імена фіналістів конкурсу есе «Моя майбутня професія: планування і розвиток». Автором кращого есе у м. Кам’янському Дніпропетровської області стала учениця 10-А класу нашої школи Шелест Катерина. Ми вітаємо її з перемогою. Бажаємо здійснення мрій і цікавих зустрічей у місті Запоріжжі 19 квітня 2018 року з представниками оргкомітету. Роздуми Каті про вибір майбутньої професії та шляхи досягнення мети справили приємне враження своєю поміркованістю, послідовністю та перспективою. Пропонуємо вам прочитати уривок з її роботи. «Кожна професія вимагає певних особистих знань, вмінь, можливостей та якостей людини. Якщо говорити про професію лікаря, тоді слід враховувати той факт, що повинно бути бажання допомагати людям, уміння проявляти турботу і йти на самопожертву. А ті, хто хоче працювати вчителем, повинні мати безмежну любов до дітей, бажання навчатися протягом життя і м ... Читати далі » |
![]() Навчаючись у 10 класі, ми, безумовно, плануємо своє подальше життя, замислюємось про свою майбутню професію. Цей конкурс дає можливість ще раз проаналізувати свій вибір, зважити всі «за» та «проти». Крім того за результатами минулорічного конкурсу переможці отримали унікальну можливість почути поради з планування та розвитку кар’єри від керівників підприємств, організацій та державних органів. Автори кращих робіт відвідають регіональні зустрічі в одному з п’яти міст Ук ... Читати далі » |
Прес служба 10-А класу |
13 березня учні 9-А класу провели пізнавальну вікторину «Різносторонність таланту Т.Г. Шевченка». На початку вікторини нас привітала чарівним віршем «За сонцем хмаронька пливе» учениця 6-В класу Щербина Поліна. Ми дізналися про маловідомі сторінки життя поета, про його картини, особливості техніки малювання та особисті вподобання поета. Вчитель підготувала для нас експозицію «Мальовнича Україна» та ознайомила з альманахом «Великі художники». У грі приймали участь 3 команди:
|