Головна » 2009 » Грудень » 21 » В школі пройшов обласний семінар заступників начальників міських (районних) управлінь, відділів освіти
21:30
В школі пройшов обласний семінар заступників начальників міських (районних) управлінь, відділів освіти

16 грудня  на базі  декількох шкіл м. Дніпродзержинська  пройшов  семінар заступників начальників міських (районних) управлінь та відділів освіти  Дніпропетровської області. Його тема «Науково-методичний супровід модернізації сучасної освіти». В програмі семінару на базі середньої загальноосвітньої школи № 44 м. Дніпродзержинська - традиційна екскурсія по школі, яку ведуть учні школи, конкурс фізкультхвилинок серед учнів початкової школи, презентація шкільного методичного кабінету, виставки науково-дослідницьких робіт учнів та вчителів,  засідання шкільного клубу «Партнер».

Тема засідання клубу «Партнер», яке відбулося 16 грудня 2009 року в СЗШ № 44, - «Становлення профільного навчання: від ідеї до практики».

Гості клубу: заступники начальників міських (районних) управлінь та відділів освіти Дніпропетровської області, керівник Дніпродзержинського центру зайнятості Саламатін Олександр Васильович, директор Дніпродзержинського технологічного коледжу ДДТУ Олійник Леонід Олексійович, директор СЗШ № 30 м. Дніпродзержинська (школи з суспільно-гуманітарним профілем) Карташова Ірина Володимирівна, адміністрація, вчителі школи, випускники попередніх років, батьки, учні школи № 44.

В ході засідання клубу „Партнер” обговорювались питання профілізації навчального процесу в школі, проблеми та протиріччя, які викликані цим процесом, - з позиції адміністрації  школи, учителів та учнів, їх батьків, випускників минулих років, представників міського центру зайнятості, керівників вузів. Питань, пов’язаних з процесом профілізації, багато:

  • Чи є можливість узгодити інтереси всіх сторін процесу профілізації, підвищуючи ефективність його діяльності?
  • Чи враховуються потреби регіону в певних професіях, бажання учнів та їхніх батьків у профілях, які визначені навчальними закладами?
  • Чи відповідатимуть обрані учнями профілі навчання професії, яку вони оберуть у майбутньому?
  • Чи достатньо лише фахової компетентності педагогові, котрий працює в профільному класі?
  • Якими основними компетентностями повинен володіти вчитель, що викладає профільний предмет?

В результаті обговорення викреслились завдання, які необхідно вирішувати:

  • Продовжити пошук методів удосконалення допрофільної підготовки та профільного навчання учнів в контексті нової редакції Концепції профільного навчання в старшій школі;
  • дотримуватися принципу наступності між допрофільною підготов­кою та профільним навчанням;
  • актуалізувати роботу щодо вивчення мотивів вибору школярами майбутнього профілю навчання, забезпечення відстеження змін в освітніх запитах, коригування напрямів профорієнтації;
  • продовжити системний моніторинг якості профільного навчання;
  • налагодження взаємодії усіх ланок освіти з підприємствами, устано­вами, бізнесовими структурами, асоціаціями роботодавців, органа­ми місцевого самоврядування для синхронізації ринку освітянських послуг з ринком праці регіону;
  • долучитися до впровадження запропонованого пілотного проекту регіональної інтегрованої системи освіти;
  • забезпечити психолого-педагогічний супровід навчального процесу, психологічну та соціологічну підтримку учням, що дозволяє їм обра­ти найпривабливішу траєкторію навчання та працевлаштування від­повідно до створеної структури траєкторій навчання протягом усього життя ;
  • розширити коло інформаційних матеріалів щодо потреб місцевого ринку праці; створити банк даних професій, які найбільш поширені у регіоні;
  • активізувати роз'яснювальну роботу та поширення інформації серед учнів, батьків, педагогічних працівників про напрями профільного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах;
  • удосконалення взаємодії ринку освітянських послуг з ринком праці та синхронізація його з попитом на ринку праці.
Переглядів: 624 | Додав: ape-ss | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 1
avatar
1
Школа допомагає своїм учням ставати успішними людьми!
avatar