Головна » 2018 » Березень » 20 » Захист проекту 8-В класу
12:29
Захист проекту 8-В класу
«Історичними шляхами рідного краю: Таємниці Кам’янського водосховища».
Девіз проекту: Ми летимо у майбутнє
На одній планеті.
Ми – екіпаж одного корабля.
16 березня наш клас представив захист проекту, над яким ми працювали протягом тривалого часу. Ми намагалися ознайомити глядачів з історією створення Дніпродзержинської ГЕС, донести глядачам розуміння відповідальності за майбутнє «малої Батьківщини», планети, дослідити альтернативні види енергії як джерело для існування людства, показати можливості роботи з історичним матеріалом та документальними хроніками, створити позитивне сприйняття наукового матеріалу через ігрову форму.У5-7 класі ми дослідили історію виникнення міста Кам’янського, особливості перейменування вулиць міста, провели козацьку раду і краще дослідили зимівники на території нашого міста, а також здійснили прогулянку Гімназичним проспектом, вивчаючи архітектуру рідного міста. У цьому році наша увага була привернута до будівництва Дніпродзержинської ГЕС та історії сіл, які знаходилися на місці водосховища. Ми займалися пошуковою роботою, працювали у творчих групах, захистили наукову роботу на дану тему. Результатом колективної діяльності є представлення проекту класу з використанням креативної діяльності учнів – ми запропонували гостям здійснити «політ», щоб розгадати таємниці Кам`янського водосховища.
Під час «польоту» наших гостей супроводжувала команда стюардес борту «8-44». Вони привітали гостей на різних мовах світу і виконали флешмоб «Безпека під час польоту». Глядачам було запропоновано переглянути хроніку будівництва Дніпродзержинської ГЕС. А учні класу розповіли про те, що у часи індустріалізації країни важливу роль відіграли грандіозні споруди, які принесли розвиток суспільству. Щоб створити щось велике, потрібно йти на певні жертви. Під час будівництва ГЕС було затоплено велику територію пойми Дніпра, села, пасовища, лісові масиви. Тривалий час після затоплення водосховища по Дніпру пливли дерева, стріхи будинків. Все це збирали у вагони і вивозили за місто. Нам цікаво було дізнатися, які села знаходилися на території водосховища і ми змогли відстежити історичні хроніки, щоб дослідити затоплені населені пункти.
Це такі села, як: Заречне, Оборона, Піски, Чернече, Красне, Сошинівка, Паньківка, Переволочна, Олександрівка, Улянівка, Крамареве, Пархоми, а також Старий та Новий Орлик, Старе Романково.
Ми запропонували глядачам переглянути інсценівки про створення села Сошинівки та відпочинок дітей у мальовничому селі Паньківка. Після того, як затопили місцевість, утворилося штучне море. Люди, які переселилися з затоплених сіл, часто приїжджали на греблю, вдивляючись в широкі береги Дніпра. Там були поховані їх дитячі спогади, мрії, перша закоханість. Щовесни людей бентежив страшенний крик лелек. Повернувшись з вирію, птахи не могли знайти свої гнізда. Вони тужливо кричали, кружляючи над затопленими селами. Разом з лелеками плакали і люди.
В наш час доведено, що створення такої гігантської споруди, як Середньодніпровська ГЕС (Дніпродзержинськ) нерентабельне. Тому ми досліджували альтернативні види енергії. Це енергія вітру і сонця. Причини позитивного розвитку світових ринків вітроенергетики, безумовно, включають економічні переваги енергії вітру та її зростаючу конкурентоспроможність по відношенню до інших джерел електроенергії, а також гостру необхідність реалізації технологій без викидів з метою пом'якшення наслідків зміни клімату та забруднення повітря.
Сонячні батареї можна встановлювати на супутниках, автомобілях, крилах літаків, вмонтувати їх елементи в годинники, калькулятори, ноутбуки. Термін їх служби становить 30 років.
Представляючи проект класу, ми намагалися донести до глядачів, що майбутнє наше, нашого міста, нашої планети залежить від нас. Ми дорослішаємо, вчимося, пізнаємо світ для того, щоб у майбутньому застосувати свої знання – зробити планету кращою.
Гончарова Анна, 8 -В клас
Переглядів: 29 | Додав: dudkinaww | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar